Fredag kveld gikk vi fra Skar til Sellanrå, dit kom vi fram når det begynte å mørkne. Der vi lagde mat og spilte litt kort før vi la oss ute under åpen himmel, pga veps trakk vi inn i hytta i 5-tida for noen timer med mer søvn.

Lørdag våknet vi til strålende solskinn og etter frokost og pakking, lagde vandrene potetkaker (en del av Elementene merket) på stormkjøkkenet, mens ledern ryddet hytta. Deretter gikk vi videre til Gåslungen, dit vi kom i 17-tida, slo leir, badet, grillet kylling og selvplukkede kantareller osv.

Neste dag gikk vi til Ullevålseter, der vi spiste lunsj og hadde en lang pause med bl.a. klatring i trær og fletting av franskefletter. Vi gikk litt videre og fant en fin overnattingsplass ved Store Åklungen. Vi valgte å sove uten haikeduk siden været var så fint, og dermed fikk vi flott utsikt til nattas meteorregn.

Mandag gikk vi de siste kilometrene til Sognsvann, der noen tok de siste svømmedelene av Livreddermerket, og generellt solte oss og slappet av. Og det begynte ikke å regne før vi var på 20-bussen.